2010.01.11
Alkoholio stebėsenos internete ataskaita

Europos Reklamos Standartų Aljansas (EASA) 2009 m. vasarą atliko Alkoholio reklamos internete stebėseną, kuri buvo atliekama nacionalinių savireguliacijos organizacijų 13 Europos valstybių. Šios organizacijos peržiūrėjo iššokančius langus (pop-ups) ir reklaminius skydelius (banerius) reklamuojančius alkoholinius gėrimus. Taip pat buvo stebimos alkoholinių gėrimų gamintojų bei platintojų svetainės. Galutiniai rezultatai parodė, kad 93%, iš peržiūrėtų 368 svetainių, atitiko kodekso reikalavimus, o tarp iššokančių langų ir ir reklaminių skydelių pažeidimų nebuvo rasta apskritai. Pilną ataskaita anglų kalba galite peržiųrėti čia:

  2009_Spirits_monitoring_Report_EASA-1.pdf

 Atgal
2014.02.28

2010.01.11

Europos Reklamos Standartų Aljansas (EASA) 2009 m. vasarą atliko Alkoholio reklamos internete stebėseną, kuri buvo atliekama nacionalinių savireguliacijos organizacijų 13 Europos valstybių. Šios organizacijos peržiūrėjo iššokančius langus (pop-ups) ir reklaminius skydelius (banerius) reklamuojančius alkoholinius gėrimus.

2008.05.06

Lietuvos reklamos biuro (LRB) Arbitražo komisija nusprendė, kad „Balti Investeeringute Grupi Pank AS“ (BIGBANK) reklamos, kuriose sakoma: „BIGBANK, greičiausias kelias iki pinigų“,  pažeidžia Lietuvos reklamos etikos kodekso 8 str. „Klaidinimas“.

Lietuvos Reklamos Biuras
Lvovo g. 12, LT-09313 Vilnius
Tel. +370 601 07333
Faks. +370 5 2780795
El.p. info@reklamosbiuras.lt

© 2006 Lietuvos Reklamos Biuras